ČASTÉ OTÁZKY



Kedy a akým spôsobom obdržím Vaše výrobky?

Výrobky sú vyexpedované do 2-3 pracovných dní po potvrdení objednávky, zároveň v e-mailovej správe, ktorú Vám pošle kuriérska spoločnosť môžete presne sledovať aktuálny pohyb Vašej zásielky.

Matrace sú v záujme jednoduchšej prepravy a dodržiavania hygienických pokynov zabalené do vákuového balenia. Horizontálnym lisom sa matrac pomaly stláča, čím sa z vnútornej bunkovej štruktúry matraca vytlačí vzduch. Po zlisovaní sú konce fólie utesnené, aby vzduch nemohol prúdiť späť, po navinutí je vákuový matrac pripravený na prepravu.

Koľko zaplatím za doručenie?

Doručenie je v rámci celej krajiny bezplatné.

Musím si objednané výrobky prevziať osobne?

Na uvedenej dodacej adrese môže Vami objednaný balík prevziať ktokoľvek.

Akým spôsobom si viem výrobky vyhľadať?

Do vyhľadávacieho poľa nachádzajúceho sa na vrchu webovej stránky napíšte názov hľadaného výrobku. Môžete vyhľadávať aj časti slov. Ak niečo nenájdete, skúste vyhľadávať podľa iného kľúčového slova, prípadne skúste použiť zoskupenie výrobkov v menu webovej stránky.

Kedy sú objednávky spracované?

Počas pracovných dní sú objednávky spracované priebežne, s výnimkou štátnych sviatkov alebo dní pracovného pokoja.

Môžem svoju objednávku zmeniť alebo zrušiť?

Ak si želáte zmeniť alebo zrušiť už odoslanú objednávku, svoju žiadosť ohľadom toho nám pošlite e-mailom, my Vašu objednávku zmeníme alebo zrušíme. Prosíme, aby ste vzali do úvahy, že v prípade ak sme výrobok z nášho skladu už vyexpedovali, nemáme možnosť Vašu objednávku zmeniť ani zrušiť.

Aký je stav mojej objednávky?

O stave Vašej objednávky Vás budeme priebežne informovať na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli vo Vašej objednávke. Po odovzdaní balíka kuriérskej spoločnosti Vám bude informácie posielať kuriérska spoločnosť, na uvedenú e-mailovú adresu Vám pošle odkaz s možnosťou sledovania Vašej zásielky.

Ako môžem zmeniť údaje v mojom účte?

Po prihlásení sa do menu Môj účet môžete kedykoľvek zmeniť Vašu e-mailovú adresu alebo heslo, resp. v menu Adresa môžete zmeniť dodaciu alebo fakturačnú adresu.

Na aký rošt postele máme umiestniť matrac?

Matrace môžu byť položené iba na štandardnom rošte postele, na vodorovnom a vyrovnanom povrchu (s výnimkou 100% Latexových matracov). Rošt postele by mal aspoň v 70% podopierať povrch matraca. V prípade ak povrch matraca nebude podopieraný jednotne, spôsobí to poškodenie matraca. Neodporúčame používať pružinový posteľný rošt.

Aký má význam výška matraca?

Z hľadiska spánku výška matraca nemá žiaden význam, pretože štrukturálne zloženie je to, čo je dôležité pre pohodlie a odolnosť matraca. Ak kupujeme matrac do jestvujúceho posteľného rámu, odporúčame zmerať vzdialenosť medzi  roštom a okrajom posteľného rámu, pretože na základe toho zistíme, ako hlboko zapadne do posteľného rámu matrac, ktorý sme si vybrali.   V prípade klasických posteľných rámov je odporúčaná výška matraca 5-8 cm, aby okraj postele nebol rušivý keď sedíme na peľasti postele, v prípade posteľných rámov z textilu alebo kože je najpohodlnejšie sedenie, ak je matrac v rovnakej výške ako okraj posteľného rámu.

Odporúča sa matrac v určitých intervaloch pretáčať?

V každom prípade.

Počas prvých troch mesiacov po začatí užívania sa odporúča matrac otáčať každé dva týždne tak, aby boli rovnomerne zaťažené obe strany matraca. Neskôr stačí tento úkon vykonávať každé 3 mesiace. Účinkom otáčania môže materiál matraca lepšie dýchať, čo je veľmi dôležité z hľadiska hygieny. Dodržaním týchto pokynov môžeme zachovať komfort nášho matraca a predĺžiť jeho životnosť.

Čo mám spraviť, ak sa výrobok poškodil?

V prípade, ak je výrobok ešte v záruke, prosíme, aby ste sa spojili s naším zákazníckym servisom prostredníctvom formulára, ktorý sa nachádza na hlavnej stránke, v menu Kontakty, prípadne prostredníctvom nižšie uvedenej e-mailovej adresy:

Prosíme, aby ste každopádne pripojili aj fotku poškodeného výrobku.